نشانه های ظهور ازبیانات پیامبر اکرم(ص)

نشانه های ظهور ازبیانات پیامبر اکرم(ص)

پیامبر اکرم(ص) فرمود: زمانی می رسد که صورت مردم صورت آدم است ولی قلب های آنها قلب شیطان. مانند گرگ درنده خو می شوند اگر از کارهای زشت آنها را بازداری محل نمی گذارند و اگر با آنها همراهی کنی بدگمان شده و تهمت می زنند. تو را در خیرخواهی دروغگو می دانند ، پشت سر تو بدگویی می کنند.

سنّت پیامبر در نظر آنها بدعت است ، بدعت در نظر آنها سنّت است. انسان صبور و حلیم را حقه باز می پندارند و حقه باز و مکار در نظر آنها صبور و حلیم است. مومن در میان آنها ضعیف و ذلیل است و فاسق ( بین آنها) عزیز و محترم است. فرزندان آنها تندخو، زنان آنها بدجنس و موذی اند. سالخوردگان پند نمی دهند . امر به معروف و نهی از منکر نمی کنند . طلب یاری از آنها خواستن خواریست. و عذرخواهی از آنها ذلت و کمک خواستن از آنها فقر است خدا آنها را از باریدن باران در موقع محروم می کند، مردومان بد و شرور بر آنها مسلط می گردند آنها را شکنجه کرده به بلاهای بد مبتلا می کنند . فرزندان آنها را کشته و زنان را زنده نگه می دارند. خوبان آنها دعا می کنند اما مستجاب نمی شود.

در حدیثی دیگر فرمودند: از شروط قیامت[ از علامت ظهور و قیام امام زمان] ، فحاشی و بخل رواج پیدا می کند و خائن امین شمرده گردد و امین خائن باشد . لباس هایی بپوشند که هم برهنه باشد هم پوشیده، افراد سست عنصر و بی ارزش را والا مقام دانند و افراد نجیب و شریف، حقیر و بی مقدار گردند.

و در حدیثی دیگر فرمودند: زمانی بیاید که اگر دنیای مردم سالم باشد دیگر برای آنها مهم نیست که دینشان از دست برود.

منبع: وقت ظهور

مولف: سید محمدباقر نجفی یزدی




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mahdi
تاریخ : 30 مهر 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: